Re: Monitor LG i ściemnianie się obrazu podczas filmów i gier

Autor: Akustyk <fiftyfive.pl_at_gmail.com>
Data: Tue, 2 Apr 2013 04:52:45 -0700 (PDT)

Wybaczcie brak cytatów ale Google Groups jest cholernie ograniczone.

mappl: Monitor łączę kablem DVI, na zwykłym analogowym VGA jest to samo.

2late: Oszczędzanie energii mam wyłączone.

$heikh el $hah: Pisałem, monitor nie wygasza ekranu a jedynie podświetlenie - w celu zwiększenia kontrastu, a szczególnie głębi czerni, co jest w moim odczuciu najbardziej żałosną rzeczą jaką można dołączyć do monitora czy telewizora. Przy ciemnych scenach "świecąca" czerń może przeszkadzać, więc monitor gasi wtedy płynnie podświetlenie aby ją uwydatnić. W filmach też ten problem występuje, ale znacznie rzadziej