Monitor LG i ściemnianie się obrazu podczas filmów i gier

Autor: Akustyk <fiftyfive.pl_at_gmail.com>
Data: Mon, 1 Apr 2013 04:54:19 -0700 (PDT)

Witam,

Od kilku dni gram w grę która jest po prostu ciemna, w zasadzie brak oświetlenia a jeśli już to jest minimalne. Rezultatem tego jest sytuacja, że monitor wygasza podświetlenie w najbardziej ciemnych momentach i kompletnie nic nie widać. Wyłączyłem tryby "dynamiczny kontrast" i "dynamiczna jasność" a mimo to, ekran się wygasza.

Co 5 sekund muszę uruchamiać menu, bo tylko po jego włączeniu podświetlenie zapala się na nowo, a chyba nie muszę pisać jak to jest irytujące. Przeglądnąłem wszystkie możliwe opcje w menu OBRAZ i niestety nic nie daje rezultatu, tryb GRA, FILM, EKSPPERT, STANDARDOWY - na każdy jest to samo. Zaznaczam, że chodzi o wygaszanie podświetlenia, a nie całego ekranu.

Jakaś rada na to?

Pozdrawiam