Zafałszowane wyniki testów pentrive'ów w programie HDD Tune

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Sun, 31 Mar 2013 18:17:38 +0200

Z ciekawości porobiłem sobie testy kilku penów przy pomocy HDD Tune.

Generalnie wyszło tak, peny mają około 13-16 MB/s "burst", czas dostępu
na poziomie 0.8 ms oraz jakieś ogólne prędkości odczytu 15-25 MB/s (na
wykresie).

Te dane mają się jednak często nijak do osiągów rzeczywistych.

Najszybszy pen zapisuje mi duży plik 12 MB/s, najwolniejszy o połowę
wolniej. Żaden nie zbliża się nawet do osiągów syntetycznych.

Czy to wada tego rodzaju testów, czy jakieś "marketingowe" właściwości
penów?

--
MN