Re: RAM czy SSD

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun, 31 Mar 2013 13:58:29 +0000 (UTC)

Osobnik posiadający mail Kosu_at_nospam.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Tyle że przy postępowaniu reklamacyjnym sprzedawca jest de facto Twoim
> oponentem (bo Twój sukces to jego strata). Dlatego trzeba być naprawdę
> okrutnie naiwnym życiowo, żeby liczyć, że sprzedawca będzie pomagał
> w takich sprawach klientom "za darmo".

Hmm, chyba tylko krótkowzroczny sprzedawca.
Po pierwsze wydawało mi się, że sprzedawca jest tylko pośrednikiem, a
finalnym odbiorcą gwarancji jest producent, tudzież np. hurtownik.

Po drugie ja np. kilkukrotnie byłem bardzo pozytywnie załatwiony
reklamacyjnie w LEroy Merlin - do tego stopnia, że od jakiegoś czasu
sklepem pierwszego wyboru przy wszystkich potrzebach naprawczo remontowych
jest własnie Leroy. Warto? Każdy sprzedawca zapewne musi odpowiedzieć sobie
sam.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")