Osobnik posiadający mail Kosu_at_nospam.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
>>> Dlatego warto rozróżniać tryby reklamacyjne i nie zdawać się na
>>> sprzedawców.
>>
>> Warto również znać KPC, ustawę VAT, przepisy imigracyjne USA, mechanikę
>> pojazdów a także ustawę o świadczeniach emerytalnych. Tylko nie mów, że
>> w którymś z tematów biegły nie jesteś? :-D
>
> Tyle że przy postępowaniu reklamacyjnym sprzedawca jest de facto Twoim
> oponentem (bo Twój sukces to jego strata). Dlatego trzeba być naprawdę
> okrutnie naiwnym życiowo, żeby liczyć, że sprzedawca będzie pomagał
> w takich sprawach klientom "za darmo".
Hmm, chyba tylko krótkowzroczny sprzedawca.
Po pierwsze wydawało mi się, że sprzedawca jest tylko pośrednikiem, a
finalnym odbiorcą gwarancji jest producent, tudzież np. hurtownik.
Po drugie ja np. kilkukrotnie byłem bardzo pozytywnie załatwiony
reklamacyjnie w LEroy Merlin - do tego stopnia, że od jakiegoś czasu
sklepem pierwszego wyboru przy wszystkich potrzebach naprawczo remontowych
jest własnie Leroy. Warto? Każdy sprzedawca zapewne musi odpowiedzieć sobie
sam.
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") ...i to by było na tyle Jan T. StanisławskiReceived on Sun 31 Mar 2013 - 16:05:02 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sun 31 Mar 2013 - 16:51:03 MET DST