Re: Norton Ghost a dysk USB

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat, 30 Mar 2013 09:34:44 +0100

"Michal" napisa艂:

>>>> Symantec Ghost 2003 (wersja dla DOS)

> To偶 to prehistoria.

Ale dzia艂a. Z prostego wnioskowania wynika, 偶e p贸藕niejsze wersje powinny
poradzi膰 sobie z USB r贸wnie dobrze a nawet lepiej ;->

> No Ghost 2003 to rzeczywiscie stary jest, ale to g艂贸wnie dla
> "koneser贸w" - do nowych komputer贸w u偶ywa si臋 nowszych wersji.

Owszem, ale dla mnie g艂贸wn膮 zalet膮 by艂a 艂atwo艣膰 zbudowania 艣rodowiska dla
niego - startow膮 dyskietk臋, kart臋, pendrajwa czy CD tworzy艂o si臋 w kilka
minut. Kombajny oferuj膮ce stworzenie startowego no艣nika opartego na
minilinuchu czy PE tworz膮 gotowe acz zamkni臋te dla u偶ytkownika 艣rodowisko,
kt贸rego modyfikacja wymaga niejakiej rze藕by. A czasem - jak w przypadku
w膮tkopodawcy - z tajemniczych powod贸w nie dzia艂aj膮 ;->

JoteR