Re: Problem z siecią

Autor: dcim24 <dcim24_at_gmail.com>
Data: Sat, 30 Mar 2013 05:56:38 +0100

> Na grupie dotyczącej problemów sieciowych nie wiedzieli ?
Wyluzuj.
  Udzeliłeś mi cennej rady, za którą jestem wdzięczny. Czytuję "peceta"
od dawna i padają pytania znacznie bardziej oddalone od tematu mojego
posta (i ludzie przysyłają odpowiedzi na takie pytania).
Jeśli padnie pytanie o spaloną płytę, to odeślesz kogoś na "elektrodę"?
Zwłaszcza, że jest to pytanie typu tak/nie i jak mi się wydaje - dotyczy
naprawdę łatwego problemu. Przyjmuję do wiadomości, że jesteś grupowym
ortodoksem i zwolennikiem ograniczania zakresu grupy do minimum, ale w
ten sposób obydwaj generujemy niepotrzebny ruch, a osoby czytające ten
wątek mają prawo do objechania nas, że zawracamy im głowę.
Piszę tego posta nie dlatego, że czuję się urażony (absolutnie nie), ale
dlatego, że "pecet.pl" to jedna z przyzwoitych grup, merytoryczna i bez
pyskówek.
pozdrawiam
dcim