Re: Norton Ghost a dysk USB

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Sat, 30 Mar 2013 00:18:21 +0000

On 30/03/2013 00:04, JoteR wrote:

> Symantec Ghost 2003 (wersja dla DOS) radzi sobie zarĂłwno z tworzeniem
> obrazu partycji umieszczonej na nośniku USB, jak i z zapisywaniem obrazu na
> tymĹźe.

No to nie na moim laptopie. Ustawiam wszystko z poiomu windowsa i jak podam
sterowniki USB to zawiesza mi sie przy wejsciu do biosu, na USB-AHCI
wlasnie a bez sterownikow USB juz w DOSie kiedy przyjdzie co do czego, to
moge zrzucic plik obrazu dysku tylko na dyskietce lub DVD.

> Nijak

Poki co, ten Acronics nie za bardzo potrafil wystartowac z pendrive'a
ktorego sam stworzyl.
Poza tym, jak on potrafi zrobic kopie calego systemu, podczas gdy na nim
pracuje i przy okazji pominac niektore, wskazane pliki?

> Istnieją darmowe wersje dla dysków Seagate i WD.

Nie mam zadnego z powyzszych.

> Nie.

Jakie alternatywy polecasz? (do uzytku prywatnego)

> JoteR

Pozdrawiam