Re: Zewnetrzny dysk SATA/USB

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Fri, 29 Mar 2013 19:21:36 +0000

On 29/03/2013 16:54, Mr. Misio wrote:

> JA zrobilem inaczej, kupulem ZyXEL NSA 310, po sieci laduje tam pliki z
> kompa, po DLNA urzadzenia (tv, konsola czy co tam akurat jest) ciagnie
> sobie media video/audio.
>
> Plus jest taki, ze mozna na 2 urzadzeniach (i wiecej) jednoczesnie ogladac
> po DLNA rozne rzeczy :) Np. na tablecie leci bajka, a na TV cos innego :D

No, poczytalem troche i rozwazam.
Tylko ze mam juz 2 dyski zewnetrzne 2TB USB i 1 TB eSATA / USB.
Router mam niestety na drugim koncu mieszkania i nie moge go przeniesc a z
tego co rozumiem, Zyxel musi byc podlaczony do routera kablem.
Co masz konkretnie na mysli mowiac DLNA, mam wlasciwie do podlaczenia tylko
Monitor/TV (w jednym).
Zasugeruj cos. ;)

Pozdrawiam