Re: Zewnetrzny dysk SATA/USB

Autor: Mr. Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 29 Mar 2013 17:54:29 +0100

Użytkownik 2late napisał:
> Mam dysk zewnetrzny Lacie z interfejsami eSATA i USB 2.0 (m.in.). I tak
> sobie pomyslalem, ze skoro kupilem niedawno TV i monitor w jednym, to
> moglbym ten dysk podlaczyc jednoczesnie kablem SATA do komputera i po
> USB do TV, w tym samym czasie.
> Da sie tak zrobic?

JA zrobilem inaczej, kupulem ZyXEL NSA 310, po sieci laduje tam pliki z
kompa, po DLNA urzadzenia (tv, konsola czy co tam akurat jest) ciagnie
sobie media video/audio.

Plus jest taki, ze mozna na 2 urzadzeniach (i wiecej) jednoczesnie
ogladac po DLNA rozne rzeczy :) Np. na tablecie leci bajka, a na TV cos
innego :D