Re: pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Thu, 28 Mar 2013 11:19:17 +0100
Message-ID: <kj15fa$kii$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

W dniu 2013-03-28 11:13, dcim24 pisze:
> Chris, dzięki. Przynajmniej nie stracę czasu na jazdę do sklepu,bo w
> sporze jestem bez szans. Swoją drogą, kiedy w tym kraju zacznie być
> normalnie i handel przestanie oszukiwać. Po prostu ręce opadają. Nie
> można wszystkiego sprawdzać.
No nie rób sobie jaj. Z paragonem i klawiaturą do sklepu, niezgodność z
umową i czekać na zwrot kasy, lub wymianę klawiatury. To problem
sprzedawcy, co z tym dalej zrobi, a Vobis to nie jakaÅ› jednoosobowa
firemka, więc nie ma obawy, że przez Twoje zabiegi gromadka dzieci
właściciela będzie musiała wcinać szczaw :->

-- 
Pozdrawiam
Maciek
Received on Thu 28 Mar 2013 - 11:20:02 MET

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 28 Mar 2013 - 11:51:02 MET