Re: pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Thu, 28 Mar 2013 11:16:55 +0100
Message-ID: <kj15an$kng$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response

dcim24 nabazgrał(a):

> Chris, dzięki. Przynajmniej nie stracę czasu na jazdę do sklepu,bo w
> sporze jestem bez szans. Swoją drogą, kiedy w tym kraju zacznie być
> normalnie i handel przestanie oszukiwać. Po prostu ręce opadają. Nie można
> wszystkiego sprawdzać.
>> Ciekawe skÄ…d majÄ… tÄ… klawiaturÄ™ bo rocznikowo to ona jest z 2006 roku
>> więc dawno po gwarancji.

Jeśli jesteś klintem detalicznym a nie firmą to masz 2 lata rękojmi,
gwarancja jest dobrowolna i mogą ją dać albo i nie.
Dla ciebie nadrzędne jest prawo konsumenta
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/ jedynie co musisz mieć to paragon
albo jesli wjebało to może być wydruk tranzakcji z karty.

-- 
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. 
Received on Thu 28 Mar 2013 - 11:20:02 MET

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 28 Mar 2013 - 11:51:02 MET