Re: Czytnik kart Micro-SD/SDHC Sony Ericsson CCR80 na USB

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Tue, 26 Mar 2013 09:45:09 +0100

kazio101 nabazgrał(a):

> WyglÄ…da fajnie!
> A można go zamknąć zatyczką gdy jest w środku karta pamięci?

Tak, noszę go jako flasha (obecnie 8GB a miałem 32Gb ale dałem do telefonu)
zatyczka jest ciasna, nie wypada, szczelna. Jedyna różnica to taka że mój
jest czerowny przezroczysty a nie czarny jak na w/w linku :)
Miałem jakieś mikro czytniki ale 99% to gówno co raz działa a raz nie do
tego nie ma zamknięcia, to działa perfekcyjnie.