Re: Rejestracja obrazu z wielu kamer usb

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Tue, 26 Mar 2013 09:06:17 +0100

W dniu 25.03.2013 19:18, ToMasz pisze:

> skoro u偶ywasz, napisz prosz臋 co艣 wi臋cej. nawet je艣li do starego kompa
> b臋d臋 musia艂 dokupi膰 kontrolery usb3.0, dalej jestem zainteresowany. Czy
> 贸w program zapisuje z zap臋tleniem to co widz膮 kamery? W jednym pliku z
> kilku? W osobnych plikach dla ka偶dej? Akurat detekcja ruchu o ile

Instrukcje masz na tamtej stronie.

W skr贸cie - odpalasz kopi臋 programu osobno dla ka偶dej kamery i w
konfiguracji podajesz, gdzie i co ma zapisywa膰. No i z kt贸rej kamery.

Ja osobi艣cie u偶ywam to w konfiguracji zapisywania zrzut贸w obraz贸w co
kilkana艣cie sekund plus nagrywanie filmu w przypadku wykrycia ruchu.

> przydatna, z mojego puntu widzenia jest niekonieczna.
> Jaki sprz臋t jest wymagany.... jaki procek, ile dysku na ci膮g艂y zapis z
> 4 kamer 1.3mpix 10fps

A tego to nie wiem, bo nie mam a偶 tak dobrych kamer plus jestem
ograniczony przepustowo艣ci膮 mojego 艂膮cza internetowego (p贸艂 mega na
wyj艣cie) ale przy tych ustawieniach obci膮偶enie komputera jest pomijalne.

--
艢wiadomie psuj膮cy kodowanie i formatowanie wierszy
s膮 jak sraj膮cy z lenistwa i g艂upoty na 艣rodku pokoju.