Re: Rejestracja obrazu z wielu kamer usb

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Mon, 25 Mar 2013 21:57:22 -0000

"ToMasz" <Nieczytam_at_orange.pl> wrote in message
> Zastanawiam się nad monitoringiem na kamerach usb. JAk zachowa się PC po
> podłączeniu _wielu_ kamer. tzn co najmniej 4.

z doswiadczenia wiem ze kamery na usb maja tendencje do znikania co jakis
czas, nie sa to minuty czy godziny, ale minimum raz na tydzien mi sie zdarzalo,
jedyne co pomagalo to fizyczne odpiecie i podpiecie wtyczki

(czysty windows z wszystkimi poprawkami, rozne wersje programow i sterownikow,
3 czy 4 plyty asusa zazwyczaj z klasy deluxe, lepsze kamerki sredniej klasy
cinema i studio od ms, c920 i 9000 pro od logitecha)

pentium dual core e2140 po wybraniu kodowania innego niz mjpg dostawal
solidnej zadyszki juz przy dwoch kamerach 720p, o synchronizacji dzwieku
mozna zapomniec

a mjpg w sensownej jakosci w cholere miejsca potrzebuje

ogolnie jest to do zrobienia ale jezeli ma to byc cos powazniejszego i
dzialac dobrze to sugeruje oszczedzic sobie nerwow i wybrac cos z okolic
cctv