Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon, 25 Mar 2013 11:45:25 +0100

Dnia 2013-03-24, o godz. 18:13:31
Kosu <Kosu_at_nospam.com> napisał(a):

> Łomatko. No to Ty ciągle coś kupujesz. Mam wrażenie, że jesteś jednak
> w mniejszości. Ja w zasadzie nie mieszkam w dżungli i nie żyję z
> zasiłku, ale przez rok nie kupiłem tyle elektroniki co Ty kupisz przez
> te 2 tygodnie.

Widzisz - ja np. kupuję dość często. I to zwykle nie dla siebie. Z
jednej przyczyny - mam jakieś tam pojęcie o komputerach i elektronice
użytkowej ogólnie. Tak na szybko ostatnie 4-5 tygodni - to w czym
pomagałem lub kupowałem dla kogoś: TV, 6 dekoderów do TV cyfrowej
(akurat na terenie gdzie mieszkam wyłączali analog i to było dość
popularne), 2 x pamięci do kompa, 4 dyski twarde, dysk SSD, laptop,
kamera netowa, domowy NAS, kilka pendrive-ów, kabelek miniDP-HDMI,
kilka kabli HDMI, tablet. Za moment sezon komunijny więc będą pytania o
pomoc przy konsolach/laptokach/tabletach/telefonach. Potem pojadę z
dużego miasta na wieś w lubelskim i sąsiedzi będą prosić o pomoc w
zakupach i modernizacji komputerów. I są to zakupy nie związane z moja
pracą. Wcale nie trzeba dużo kupować dla siebie by kupować dużo ogólnie.

Zdrówko