Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: Kosu <Kosu_at_nospam.com>
Data: 24 Mar 2013 22:40:26 GMT

On 2013-03-24, januszek <januszek_at_polska.irc.pl> wrote:
> No tak, ale realnie to jest urz膮d antymonopolowy, kt贸rego zadaniem jest
> dbanie o to aby jedynym istniej膮cym monopolem jest monopol Pa艅stwa :)
> Mam na my艣li, 偶e pojedy艅czy Konsument nie jest w 偶aden spos贸b
> reprezentowany przez UOKiK :)

Chyba dawno nie aktualizowa艂e艣 wiedzy :).
Polecam wizyt臋 na ich stronie. UOKiK to nie tylko ta wielka centrala
w Warszawie. To jest ca艂a struktura: od "g贸ry" do takich powiatowych
rzecznik贸w konsumenta. No i jest wsp贸艂pracuj膮ca Federacja Konsument贸w,
ale ona si臋 chyba zajmuje g艂贸wnie pozwami zbiorowymi.

Ja ju偶 za艂atwia艂em przez rzecznik贸w r贸偶ne rzeczy. Nawet rozklejon膮
par臋 but贸w za 200 z艂 :).

pozdrawiam,
Kosu