Re: Co zdechło w komputerze?

Autor: Kosu <Kosu_at_nospam.com>
Data: 24 Mar 2013 17:46:57 GMT

On 2013-03-24, Krzysztof Wocial <wocial_at_gazeta.pl> wrote:
> Panowie, poważnie pytam, nie róbcie se jaj...
> Podkręcałem to ostatnio celerona300, teraz nie ma takiej potrzeby.

Czy Twój RAM znajduje się na oficjalnej liście kompatybilności
płyty głównej?

Możesz też potestować moduły RAM (tzn. po kolei testować z każdą
oddzielnie).
W drugiej kolejności możesz sprawdzić inne częstotliwości szyny.

Ogólnie to wyłączanie się sprzętu (bez blue screena lub zauważalnego
spowolnienia pracy przed wyłączeniem) sugeruje problem z zasilaniem,
więc pododawaj wszystko w kompie.
Biorąc pod uwagę jakiśtam bezpieczny margines: 450W powinieneś mieć
tylko na CPU+GPU.

pozdrawiam,
Kosu