Re: DDR2 - Dual czy nie?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri, 22 Mar 2013 13:58:43 +0000 (UTC)

Osobnik posiadający mail nie_at_ma.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Pomijając testy syntetyczne i przykłady, kiedy procesor intensywnie
> odwołuje się do pamięci - nie zauważysz różnicy ;)

ok, dzięki

> ależ skąd! Chciałem możliwie najdelikatniej zwrócić uwagę, że "robić
> łaskę" a "robic laske" to dwie różne rzeczy :) GB - to gigabajt a gb -
> nie wiem, gigibit? Poza tym, mówisz o kościach pamięci, czyli o
> scalakach.

ok, ok, czyli zapewne prawidłowo GB i moduły.

Zgadzam się, że języka nie wolno zaśmiecać, natomiast mimo wszystko jeżeli
brakuje wiedzy (terminologii) fachowej to najważniejsza jest komunikatywna
funkcja języka :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")