Re: DDR2 - Dual czy nie?

Autor: mappl <nie_at_ma.pl>
Data: Fri, 22 Mar 2013 00:20:56 +0100

> Ze dwukanałowy bedzie szybszy to wiem - pytanie czy o tyle szybszy, ze
> warto zawracac sobie nim głowe, bo ostatnio w dyskusji o DDR1 pojawiła
> się
> podpowiedź, że zysk jest iluzoryczny.

Pomijając testy syntetyczne i przykłady, kiedy procesor intensywnie
odwołuje się do pamięci - nie zauważysz różnicy ;)

> Ja? Bawić w lutowanie? Mylisz mnie z kims ;-P

ależ skąd! Chciałem możliwie najdelikatniej zwrócić uwagę, że "robić
łaskę" a "robic laske" to dwie różne rzeczy :) GB - to gigabajt a gb -
nie wiem, gigibit? Poza tym, mówisz o kościach pamięci, czyli o
scalakach.