Re: tuner dvb-t mpg4 po usb

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Mon, 18 Mar 2013 14:06:14 +0100

W dniu 2013-03-18 10:50, Marx pisze:
> Ciekawy jest np MT4168 - za 100zl masz dualny tuner, mozna sobie zrobic
> PVR (choc akurat do tego to laptop sie nie za bardzo nadaje)
> Marx

Może to tylko u mnie ale tańszy model _tej firmy_ jest niestabilny.
Instalacja, wyszukanie kanałów, PVR, GPU itd. wszystko działa.
Tylko po jakimś czasie (0,5 1, 2 godz.) zaczyna szarpać sygnał a z do
całkowitego zaniku. Pomaga restart programu do odbioru.
Przeinstalowałem system, najnowsze stery, porządną antenę zewnętrzną i
dalej się rwie. Sprawdzałem na różnym sofcie. :-(
Tak sobie pooglądać można ale na magnetowid się nie nadaje.
Najgorsze jest to że czasem działa kilka godzin dobrze. ;-)

Próbowałem na laptopie z Atomem bez GPU. Ledwo sobie radzi z sygnałem SD
:-( Obraz się lekko przycina. Mało klatek.