Re: tuner dvb-t mpg4 po usb

Autor: Marx <acc.for.news_at_gmail.com>
Data: Mon, 18 Mar 2013 10:50:41 +0100

On 17.03.2013 20:12, Jawi wrote:
> Znajomy prosi mnie bym zakupił mu takie ustrojstwo.
> Ma lapka z celeronem M430 i 2 GB ramu na Windowsie XP.
> Tak pierwszy rzut oka po specyfikacjach i widzę, że z płynnością
> teoretycznie może być problem.
> Ma ktoś jakieś doświadczenie?
> No i jaki tuner i soft jest najlepszy?
> Nie miałem styczności z tego typu sprzętem do tej pory.

jak zwykle kupe odpowiedzi i prawie nic na temat
kluczowe faktycznie jest GPU, bez akceleracji H.264 nie zdekodujesz na
tym procesorze.
Co do tunera kup obojetnie jaki - byle mial drivery do tego XP. Warto
kupic od razu z licencjonowanym softem do ogladania, vhoc VLC czy inne
darmowe tez wystarcza.
Ciekawy jest np MT4168 - za 100zl masz dualny tuner, mozna sobie zrobic
PVR (choc akurat do tego to laptop sie nie za bardzo nadaje)
Marx