Re: tani komp - dobry wybor?

Autor: z <z_at_z.pl>
Data: Sat, 16 Mar 2013 19:27:15 +0100

On 15.03.2013 13:40, Kamil wrote:
> W tyle? Przecież to kosmiczna technologia.
> Pzdr

Pomijając już co robi Kowalski ze swoim kompem.
Może to kwestia programów i polityki :-)

Przez dziesięć lat miałem w ręku kilkanaście kompów z podobnym
oprogramowaniem. DTP Corel Adobe.
Nie pamiętam takiego przy którym bym nie klął na wydajność HDD.
Były i raidy i dużo ramu i 4 rdzenie.
Nie jestem z tych co odpalają 20 programów. Wiem że to głupota.
Mimo dość ascetycznego podejścia do pracy zawsze się okazywało że HDD
jest za wolny. Że ramu w nieskończoność dodawać nie można że 4 rdzenie
też psu na budę. Komputery były tylko do pracy bez gier i innego badziewia.