Re: tani komp - dobry wybor?

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Fri, 15 Mar 2013 07:00:05 +0100

W dniu 2013-03-14 12:17, BartekK pisze:
> Nie przypadek, a charakter hdd. Niestety z czasem dysk, który nawet
> teoretycznie powinien wyciągać 100-130MB/s transferu, wyciąga kilka MB/s
> (lub nawet mniej) podczas realnych transferów, bo
> a) jest zfragmentowany na maksa, nikt nigdy go nie defragmentuje ani nie
> porządkuje
> b) jest zasyfiały tysiącem śmieci, plików tymczasowych a pozostawionych
> na zawsze, sfragmentowanym plikiem swapu itp
> c) jest mechanicznie zużyty w jakimś tam stopniu
> d) system nie był czyszczony i reinstalowany od nigdy...
> [...]
Hmm... Tylko że ja piszę o przeinstalowaniu takiego systemu i pozostaję
przy moim wrażeniu że dalej HDD jest epokę w tyle za resztą podzespołów.
Co zrobić. Zakładać raidy, kupować raptory czy może jednak SSD bo cena
już nie jest przerażająca

Jak żyć panie premierze? :-) Dlaczego nie wydać tych 300 zł? :-)

A jak jeszcze mowa o laptopie w którym można coś zrobić TYLKO z DYSKIEM? :-)