Re: tani komp - dobry wybor?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu, 14 Mar 2013 09:01:30 +0100

Dnia 2013-03-14, o godz. 06:27:58
Artur Frydel <spamerom_at_mowimy.nie> napisał(a):

> Z drugiej strony takie delle nawet na spuchniętych kondziołach
> potrafią chodzić dłużej niż inne pecety.

Nie do końca. Zależy na jaki egzemplarz się trafi. Ja miałem do
czynienia z 2 partiami poleasingowych Delli. W sumie ponad 200 sztuk.
Komputery trafiły do nas i miały w obu partiach po około 3,5 roku. W
ciągu następnych około dwóch lat awarii uległo około 30%. Pomijając
pady dysków (7-8 przypadków) awarii ulegały głównie zasilacze i płyty
główne. Inne elementy to przypadki jednostkowe. Komputery trafiły do
nas niezbyt mocno wyeksploatowane - pracowały w dwóch bankach.
Trafienie na dobry egzemplarz to kwestia szczęścia.

Zdrówko