Re: tani komp - dobry wybor?

Autor: Artur Frydel <spamerom_at_mowimy.nie>
Data: Thu, 14 Mar 2013 06:27:58 +0100

Day Tue, 12 Mar 2013 23:56:46 +0100, Padre wrote:

> Myślę, że to bardziej sprawka księgowego, zaoszczędzili 10c na
> kondensatorach które by tam wytrzymały bez problemów.

Z drugiej strony takie delle nawet na spuchniętych kondziołach potrafią
chodzić dłużej niż inne pecety. Właśnie piszę z takiej 280tki ze
spuchniętymi jak banie kondensatorami. Już od trzech lat czekam aż padnie
mi płyta główna, i nie mogę się doczekać :) Kondensatory masakrycznie
spuchnięte, a pecet nawet się nie resetuje i pracuje sobie radośnie
(dziennie po około 8 godzin).

--
bzyk | artur.frydel [at] gmail.com