Re: tani komp - dobry wybor?

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Thu, 14 Mar 2013 00:14:44 +0100

W dniu 2013-03-13 19:30, Kosu pisze:

> Temat wałkowaty wielokrotnie. Dyski SSD zwiększają komfort w pewnych
> sytuacjach. Istotność tych sytuacji w całym sposobie używania komputera
> to osobista kwestia i po prostu nie należy każdemu na starcie wmawiać,
> że SSD są fantastyczne i zmienią jego życie.

Pewnie że nie jest "capaneum" :-) ale jakoś w kilkudziesięciu
komputerach zwykłych Kowalskich raczej z niższej półki, które
przerzuciłem przez ręce zazwyczaj wąskim gardłem był HDD.
Przypadek? :-)
Nadal mam wrażenie że dyski w porównaniu do innych podzespołów zostają o
jedną generację w tyle.
Może to się w końcu zmieni :-)