Re: Dell Vostro 3350 po wymianie płyty

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_jurajska>
Data: Tue, 12 Mar 2013 18:47:32 +0100

> Właśnie dostałem telefon od Della:
>
> d5: "naprawiliśmy" pana komputer, ale niestety nie będzie on
> współpracował z systemem Windows 8.
>
> n: dobrze, w takim razie na paczce napiszę "niezgodność ze
> specyfikacją Vostro 3350, nie współpracuje z Windows 8, odmówiono
> odbioru".
>
> :(

Pamiętam pierwszy kontakt z infolinią HP. Im też przeszkadzał Win 7, bo
sprzęt ma mieć Vista i koniec. Ba! HP instalował wersję 32b zamiast 64b
(nie wiem, po jaki uj 4GB RAM montowali?!). Na wszelaką interwencję była
prosta odpowiedź: proszę zainstalować z partycji Recovery system Vista. A
jedyne co w 7 nie działało to czytnik linii papilarnych (sterowniki były,
ale nie było jeszcze softu 64b), co dla mnie nie miało żadnego znaczenia,
bo nie korzystałem z tego dobrodziejstwa. W końcu olałem ich support, i
touchpada naprawiłem sam. Tak to już jest z masówką.

Jak chcesz pracować na tym lapku, to musisz się albo przeprosić z Win7,
albo poszukać na własną rękę, jak poradzić sobie z problemem i ew
poczekać, aż Dell wypuści brakujący sterownik do modemu pod Win8 (którego
i tak nie użyjesz, ale to po to, żebyś nie wysyłał im sprzętu, że Ci modem
nie działa - taka myśl skrócona; no wiem, wiem, korporacje tak mają ;-) )

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.