Re: tablet PC TabFun 7.0

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Tue, 12 Mar 2013 15:38:19 +0100

juzek wrote in <news:513f1728$1$26708$65785112_at_news.neostrada.pl>
> nowsze linuxy mają zintegrowane odtwarzarki, ale one nie
> odtwarzają większości plików, czyli linux pełną gębą:)

Jakies konkretne przyklady czy wymyslasz argumenty z palca? Jakos nie mam
problemow z odtwarzaniem MP3, OGG Vorbis czy FLAC. Filmy rowniez odtwarza,
nie zastanawialem sie nawet jakich kodekow uzywa. Po prostu dziala.

> Najbardziej mnie zdziwiła pewna nowa dystrybucja linuxa gdzie był
> zintegrowany OpenOffice

Ponownie zmyslasz. Najnowsze dystrybucje uzywaja LibreOffic, nie
OpenOffice.
"It is the default office suite of popular Linux distributions like
Debian,[7] Fedora,[8] openSUSE[9] and Ubuntu.[10]"
http://en.wikipedia.org/wiki/LibreOffice

> ale nie było żadnego edytora tekstów typu notatnika:)

Wszedzie widze instalowane z systemem Leafpad, Kate itp.

Napisz do serwisu
www.facebook.com/poznawajatom.ORG
http://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/481260_517215244991569_2135390008_n.png
http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/312902_519228251456935_925890115_n.png
Byc moze poszukuja redaktorow. Bylbys bardzo dobry na to stanowisko!

EOT z mojej strony, bo ewidentnie jestes trollem.

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber