Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych a komulatorach

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Fri, 8 Mar 2013 17:45:18 +0100

On Sun, 3 Mar 2013, qwerty wrote:

> U¿ytkownik "astro" napisa³
[...a tu nie on...]

> Masz enelopy, czy tylko wierzysz ulotce?

  Ja mam.
  Stopniowo wszystkie mo¿liwe aku wymieniam na 'eneloopy' (znaczy
Eneloopy, Ready2use, ReCyko+ itede), w³a¶nie dlatego ¿e po pó³ roku
zamaskowania gdzie¶ w k±cie (zapomnienie w sezonowym sprzêcie)
nie ma "efektów". Je¶li sprzêt nie pobiera pr±du (inna sprawa,
to "elektroniczne wy³±czanie" czê¶ci urz±dzeñ), to nie widaæ
organoleptycznych objawów samoroz³adowania (ewentualne 10% jest
niezauwa¿alne).
  Piêciu lat le¿enia w stanie nieu¿ywanym nie testowa³em :>
  Mam dot±d jeden padniêty z tych "d³ugotrwa³ych", AFAIR Ready2use
(a tych mam znacznie mniej ni¿ Eneloopów), ale to te¿ o niczym nie
¶wiadczy.

pzdr, Gotfryd