Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun, 3 Mar 2013 11:59:45 +0000 (UTC)

Użytkownik qwerty qwerty01_at_poczta.fm ...

> Tylko dolicz cenę tych eneloopów i cenę ładowarki...
> Akumulatorki się sprawdzają jak coś masz energochłonnego (aparaty
> itp.). Zresztą enelopy tak jak każdy akumulator się rozładowuje
> samoczynnie (znacznie wolniej, ale jednak).

20zł doliczone do ceny myszki.
ładowarke mam wiec nie ma problemu.
U mnie zaskakujaco szybko zaczeła klawiatura narzekac na niski poziom pradu
w bateriach pomimo ze miernik pokazywał, ze bateria jest całkiem ok, wiec
przerzucilem sie na aku eneloop. Jakies 2 tygodnie i wymiana.
A myszka mysle ze około 6 miesiecy ale nie wyłączam jej nigdy.

Zestaw microsoft.