Re: Dell Vostro 3350 po wymianie p³yty

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Thu, 7 Mar 2013 01:14:04 -0800 (PST)

Padre wrote:
> W dniu 2013-02-27 14:54, neo pisze:> Dzisiaj kurier zabra mojego delika do serwisu. Zobaczymy ile to

> Nowy laptop, cieplutki, tyle co odebrany od kuriera - po w czeniu
> okazuje si e zamiast 8GB ram jest 4GB - sprzedawca (jedna z
> najwi kszych sieci w Polsce):
> - czy pokrywka od pami ci by a zaplombowana?
> - nie
> - no to nie wiemy kto wyj , na pewno nie u nas, prosz zg osi do
> serwisu producenta
>
> serwis producenta:
> - prosimy nie przysy a sprawnego komputera bo zostanie pan obci ony
> [...]

Wczoraj telefon od della:

d4: dd
n: dd
d4: mam informacjê od technika, ¿e pana komputer jest sprawny, nie
odnaleziono usterki o której pan napisa³

n: rozumiem, ¿e pani mo¿e nie mieæ pe³nych info, problem by³ taki, ¿e
najpierw pad³a plyta g³ówna, komputer bardzo zwolnil i trzeszcza³
d¼wiêk (s³uchawki i g³o¶nik zewnêtrzny). na infolinii doradzono mi,
¿ebym przeinstalowa³ w8, co uczyni³em i nic. przyjecha³ technik,
wymieni³ p³ytê g³ówn±, ale w8 ju¿ nie wsta³, zainstalowali¶my go
razem, ale monitor siê nie uruchomi³ (monitor zewnêtrzny dzia³a).
technik stwierdzi³, ¿e nie wie co to, zapisa³ i poleci³ kontakt z
infolini±.

ok, zadzwni³em, przys³ali¶cie pañstwo kuriera i zabra³ komputer, w
którym nie dzia³a monitor. ma pani info od technika, ¿e jednak monitor
dzia³a?

d4: nie mam takiego info. mam info, ¿e nie stwierdzono wskazanej
usterki

n: usterka, które wskaza³em to brak obrazu na monitorze. czyli obraz
ju¿ jest?

d4: nie mam takiej informacji, mam info, ¿e nie ma usterki, komputer
dzia³a

n: je¿eli komputer dzia³a, tzn. ¿e monitor te¿ dzia³a, tak?

d4: tego nie mogê zagwarantowaæ, mam info ¿e brak usterek

n:proszê mi wys³aæ foto mojego komputera na którym monitor dzia³a
dobrze? macie pañstwo maila i za³±czy³em p³ytê z w8

d4: mo¿emy panu przestaæ sprawny komputer, ale gdyby co¶ nie dzia³a³o
proszê przeinstalowaæ w8

n: no w³a¶nie na tym polega problem, po wymianie p³yty g³ównej pañstwa
komputer przesta³ wspó³dzia³aæ z w8, nie dzia³a ekran

d4: no to mo¿e jeszcze raz przeinstalowaæ w8?

n: robi³em to ja i robi³ to technik na miejscu, czyli 2 razy. kiedy
technik pojecha³ próbowa³em sam jeszcze raz, ekran nie dzia³a

d4: ale technik mówi, ¿e komputer jest sprawny

n: który technik? bo technik na miejscu zapisa³, ¿e w8 nie dzia³a po
wymianie p³yty i on nie wie co zrobiæ i ma pani to w dokumentacji.
mo¿e zrobi³ tylko testy z biosu i nawet nie wchodzi³ do w8? przed
wymian± p³yty testy z biosu pokazywa³y, ¿e wszystko jest ok, ale nie
by³o :( komputer wolno dzia³a³ a d¼wiêk by³ zwolniony i przerywany :(

d4: zadzwonimy do pana jeszcze

n: super, mam mnóstwo czasu na zmarnowanie, nawet to lubiê :D jak
ka¿dy :D