Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Tue, 05 Mar 2013 00:40:15 +0100

W dniu 2013-03-03 01:45, Krystek pisze:

> PS: Czekam jeszcze aż pojawią się w mieście punkty odbioru
> niebezpiecznych materiałów. Nazbierało się trochę zużytych świetlówek
> kompaktowych i nie ma gdzie ich oddać. W sklepie trzeba kupić nową, żeby
> oddać starą a ja nowych w domu mam pewien zapas.

        Jak już zeszÅ‚o na offtopic: Castorama w odróżnieniu od wiÄ™kszoÅ›ci
sklepów (zwłaszcza małych, które by nie przyjąć najchętniej sprawdzałyby
numer seryjny) przyjmuje od osób fizycznych dowolną ilość (w granicach
rozsądku - z ciężarówką sprzętu raczej nie ma co próbować) zużytego
sprzętu elektronicznego i materiałów eksploatacyjnych nie wnikając czy u
nich były kupowanie i nie licząc sztuka kupiona-sztuka oddana. To dla
nich jeden z elementów budowania dobrego postrzegania firmy i mają za to
u mnie bardzo duży plus.

--
/MB