Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Autor: Krystek <spamtrap_at_krystek.art.pl>
Data: Sun, 03 Mar 2013 01:45:19 +0100

W dniu 2013-03-02 22:17, PiteR pisze:

> Ja nie wyrzucam. Noszę do Stonki. Co oni potem z nimi robią nie mam
> wiedzy.

Ja niedziałające już baterie odnoszę do sklepów, które mają pojemniki
Reba do odbioru zużytych baterii i akumulatorów - <http://www.reba.pl/>

K.

PS: Czekam jeszcze aż pojawią się w mieście punkty odbioru
niebezpiecznych materiałów. Nazbierało się trochę zużytych świetlówek
kompaktowych i nie ma gdzie ich oddać. W sklepie trzeba kupić nową, żeby
oddać starą a ja nowych w domu mam pewien zapas.

--
http://www.krystek.art.pl/