Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 03 Mar 2013 18:17:05 +0100

W dniu 2013-03-03 00:48, Yakhub pisze:
> Potwierdzam. Fantastyczne urządzenie, ze spieprzonymi detalami :(. Jak
> dla mnie, myszka (pomimo swojej zaje***ści) została
> zdyskwalifikowana przez nadajnik i słaby akumulator.

Myszka ma ładowarkę wymagającą jedynie umieszczenie w niej myszy.
Osobiście jest mi obojętne, że raz na tydzień myszkę zamiast na padzie
zostawię obok w ładowarce. Myszka posiada segmentowy wskaźnik poziomu
naładowania więc nigdy nie rozładowała się nieoczekiwanie w ciągu 2 lat
jak ją używam.

A co do nadajnika, to co z nim jest nie tak? Działa stabilnie u mnie.

--
Pozdrawiam
Marek