Re: PILNE - rozebranie, nasmarowanie wentylatora

Autor: pueblo <nomail_at_nomail.pl>
Data: 03 Mar 2013 17:07:07 GMT

Witaj m4rkiz, 03 mar 2013 w news:kgvtjt$n9v$1_at_dont-email.me
napisałeś/aś:

> jezeli nie da sie wyciagnac wirnika lekko ciagnac to jest
> nierozbieralny lozysko jest zaprasowane, oliwienie pomoze na jakis
> czas, ale tu sie nie ma w sumie co zastanawiac bo wentylatory
> kosztuja grosze (najlepiej zaczac od ebaya)
Właśnie na ebayu znalazłem, ale coś niedowierzam chińczykom...
Z tym modelem są niezłe cyrki - na Ebayu są prawie takie same o mniejszej
mocy, ale mają inne symbole, a na allegro wentylatory o tych samych
oznaczeniach, co na ebay wyglądają zupełnie inaczej i nie pasują. A jak
szukam po orginalnych oznaczeniach - znajduję też jakieś niepasujące...