PILNE - rozebranie, nasmarowanie wentylatora

Autor: pueblo <nomail_at_nomail.pl>
Data: 03 Mar 2013 12:26:21 GMT

Mama taki wentylator w laptopie - bardzo zatarty, warczy, ale musi
jeszcze pociągnąć zanim kupie (jeśli się uda) nowy.
Chciałem go nasmarować, ale nie wiem czy da się go rozebrać?
zdjęcie z góry
http://www.bankfotek.pl/image/1434958.jpeg
i z dołu
http://www.bankfotek.pl/image/1434959.jpeg
Jak próbuję lekko wyciągać wirnik - nie idzie, a nie chce nic na siłę.
Zastawiam się, czy coś się może niedobrego stać jak wpuszczę tam
kropeleczkę oliwy itp. - nie wiem czy z dołu, czy z góry.