Re: Jaki czytników do ebooków - kilka pytań

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri, 1 Mar 2013 12:09:37 +0100

Dnia 2013-03-01, o godz. 11:38:00
m <mvoicem_at_gmail.com> napisał(a):

> Również w słoneczny dzień na zewnątrz (np. na plaży)?

A w ciemności? Ja zdecydowanie więcej czytam np. w łóżku gdzie
oświetlenie nie jest za dobre jak zona zaśnie niż w pełnym słońcu na
plaży. Argument o tym że e-ink jest wyraźniejszy w pełnym słońcu
pojawia się regularnie. Tyle że takie użytkowanie telefonu czy tabletu
to raczej margines a nie norma.

Zdrówko