Re: Dell Vostro 3350 po wymianie p³yty

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Fri, 22 Feb 2013 14:50:50 -0800 (PST)

Michoo <michoo_n..._at_vp.pl> wrote:
> Na dobry pocz tek od cz od zasilania, wyjmij bateri i spr buj go
> "w czy ", po czym pod cz normalnie. Na 3450 pomaga na r ne dziwne
> problemy zar wno z kart graficzn jak i nierozpoznawaniem adowarki.

> Pobierasz jakie "live cd", wypalasz i sprawdzasz czy si z takiej p yty
> uruchomi.

Dobrze, dziêkujê. Pogubi³bym siê z linuxem, ale oczywi¶cie bêdê o tym
pamiêta³.

> Wchodzisz w szczeg y takiego " tego wykrzyknika" i patrzysz co za
> identyfikator si wy wietla a potem go googlasz.

Nie da siê wej¶æ, jest tylko nr portu tego urz±dzenia we
w³a¶ciwo¶ciach i nic wiêcej:

--
Port_#0003.Hub_#0004
Sterowniki tego urz±dzenia nie s± zainstalowane. (Kod 28)

> Czy ta winda by a dokupiona dodatkowo, czy razem z kompem? Bo w 2
> przypadku o ile co si nie zmieni o to microsoft wymaga, eby dell jako
> OEMowiec dawa wsparcie.
Nie wiem, bo to by³ prezent. Kupiony chyba przez x-comp.com czy co¶
takiego. Winda by³a zainstalowana, na obudowie naklejka z kodem do
niej.
> Btw - nie chc straszy , ale znam przypadek gdzie sprz t (XPS)
> naprawiony na gwarancji dosta uszkodzon p yt g wn .
Te¿ znam taki przypadek z modemem huawei. Nówka z salonu, ale nie da³o
siê zainstalowaæ, a¿ w koñcu by³a wymiana na inny egzemplarz.
Nie znam siê na tym, ale tak sobie kombinujê, ze produkcja sprzêtu
ro¶nie, bo teraz ju¿ siê go robi na ca³y ¶wiat, a nie na w±ski rynek
amerykañski i zachodnioeuropejski. Zapotrzebowanie jest du¿e, wiêc
obni¿a siê jako¶æ i np. zamiast 1,5% padalno¶ci przyjmuje siê 2,1%. W
sumie to ze wszystkim tak jest. Mój ojciec od zawsze chodzi w jednym
modelu spodni. Nagle stania³y one o 50 z³, ale zaczê³y siê pruæ i
odrywaj± siê guziki :(
Nie mo¿na mieæ do nikogo pretensji, prawa rynku, ale trochê mi by³o
niemi³o jak d1 mi powiedzia³, ¿e NA PEWNO p³yta jest ok, przecie¿
ró¿ne rzeczy siê zdarzaj±, a ja nie mam z³ej woli :(