Re: Dell Vostro 3350 po wymianie p³yty

Autor: Michoo <michoo_news_at_vp.pl>
Data: Fri, 22 Feb 2013 01:57:06 +0100

Na dobry pocz±tek od³±cz od zasilania, wyjmij bateriê i spróbuj go
"w³±czyæ", po czym pod³±cz normalnie. Na 3450 pomaga na ró¿ne dziwne
problemy zarówno z kart± graficzn± jak i nierozpoznawaniem ³adowarki.

On 21.02.2013 21:01, neo wrote:

> Linuxa kompletnie nie znam,

Pobierasz jakie¶ "live cd", wypalasz i sprawdzasz czy siê z takiej p³yty
uruchomi.

> Ale nie ma tam ani jednego do grafiki, jest chipset, bios etc, ale
> ¿adnej grafiki, a mened¿er urz±dzeñ wy¶wietla mi, ¿e jest jakie¶
> urz±dzenie, którego nie rozpoznaje (¿ó³te wykrzykniki) i nic nie mogê
> z tym zrobiæ.

Wchodzisz w szczegó³y takiego "¿ó³tego wykrzyknika" i patrzysz co za
identyfikator siê wy¶wietla a potem go googlasz.

> No dobrze, dziêkujê. Dzisiaj jeszcze w nocy siê z tym pomêczê. Gdzie
> pytaæ o windê 8?

Czy ta winda by³a dokupiona dodatkowo, czy razem z kompem? Bo w 2
przypadku o ile co¶ siê nie zmieni³o to microsoft wymaga, ¿eby dell jako
OEMowiec dawa³ wsparcie.

Btw - nie chcê straszyæ, ale znam przypadek gdzie sprzêt (XPS)
naprawiony na gwarancji dosta³ uszkodzon± p³ytê g³ówn±.

--
Pozdrawiam
Michoo