Re: Dysk SSD, zewnetrzny USB 3.0, 250GB

Autor: mk4 <mk4_at_dev.nul>
Data: Sun, 10 Feb 2013 23:04:26 +0100

On 2013-02-10 18:50, Michal wrote:

> O to mi właśnie chodziło pisząc o złym wyborze USB jako interfejsu - on
> sam projektowany był pod skanery, drukarki itp. i z dowolnym dyskiem
> bardzo źle wypada przy obsłudze dużej ilości małych plików, nawet na
> SSD. Dlatego rozglÄ…daj siÄ™ raczej za kieszeniÄ… ESATA + USB dla
> kompatyblności.

Tylko jakos nie bardzo dostrzegam jak interfejs USB wplywa na to, ze
dysk talerzowy nie moze sobie poradzic z obsluga malych i rosproszonych
plikow? Bo na moje oko akurat to nie jest jakos bezposrednio zwiazane. A
juz zupelnie nie rozumiem jak w tym kontekscie rozpatrywac teze o "zlym
wyborze USB jako interfejsu" - skoro piernik nie ma nic do wiatraka ;).

--
Pozdrawiam,
mk3