Re: Pen zamiast dysku?

Autor: LPPL <ummagumma_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 4 Feb 2013 22:59:53 +0100

Użytkownik "Andrzej Lawa"

> No to przetestuj na jakimś "gwizdku" jaki masz pod ręką i ewentualnie
> kup tego "pypcia" jak szybkość będzie znośna.
>
> Najwyżej po roku padnie. Albo go zgubisz ;)
>
> Tak dla orientacji: SanDisk Cruzer 2GB osiąga u mnie jakieś 15-16MB/s
> przy odczycie i poniżej 10MB/s przy zapisie. To są osiągi przy liniowym
> czytaniu "jak leci" w dużych paczkach.
>
> Nie wiem, jak duże masz zdjęcia. No i nie wiem, jaki masz procesor i czy
> czasem to nie on będzie "słabym ogniwem".

Ech, na najprostrze rozwiazania zawsze natrudniej wpaść;)
Własnie sobie pomyśłałem, że przeciez mogę muzę grać z pena, tam się
faktycznie dopisuje klika plików co jakiś czas i transfer nie ma
naczenia - a zaoszczędzone na dysku GiBy wystarczą na jakiś czas na
zdjęcia (max 5-7 mb jedno).

Dziękuje wszystkim pięknie za angaż i zamykam temat.

--
LPPL