Re: Dysk SATA - S.M.A.R.T.

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Thu, 31 Jan 2013 22:28:42 +0100

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 31 Jan 2013 17:09:22 +0100
 doszła do mnie wiadomość <kee4vk$p3r$1_at_usenet.news.interia.pl>
 od "qwerty" <qwerty01_at_poczta.fm> :
>Użytkownik "Tomasz Jasiński" napisał w wiadomości grup
>
>Wielokrotnie kopałem w obudowę, że aż wgięcia powstały - dyski nie mają badów.
>;)

Victoria zobrazuje jaki jest wpływ nawet dość słabego pukania w
obudowę, odpal, to zobaczysz(w momencie puknięcia pojawi się kilka
sektorów z większym czasem dostępu, widać to na scrollowanej w górę
mapie sektorów).
Jak dasz z kopa, to głowica może przyszorować w nośnik i zrobić
dyskowi spore kuku.

--
"To, czy myśli się metalem, czy kisielem, jest obojętne."
			Stanisław Lem - Altruizyna.