Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu, 31 Jan 2013 16:27:21 -0500

On Thu, 31 Jan 2013 21:42:46 +0100, RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
wrote:

>Tak to sobie tłumacz. A jak skończysz poszukaj jaki procent całej
>sprzedaży zajmują te twoje wyroby "dla ludu przeznaczone", jakiś
>mały ten twój lud. :-)
>Pozdrawiam

jesli tylko rozumiesz, co oznacza pojecie trend oraz przewidywania
rynkowe, oraz dynamike wchodzacej na rynek technologii, to ponizsze
powinno zamknac te bezproduktywna dyskusje.
od strony: "a word about client SSD market"

http://www.flashmemorysummit.com/English/Collaterals/Proceedings/2012/20120823_Keynote9_Burke.pdf
http://is.gd/b4JwwT

i to w calosci

http://www.storagenewsletter.com/news/marketreport/ihs-ssd-2012

oczywiscie mozesz sie upierac, ze ziemia jest plaska, i lezy w samym
centrum kosmosu, ale religijne dysputy mnie nie interesuja. pytales,
to podalem. powalcz z tymi danymi sam. moze koledzy pomoga. <rs>