Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu, 31 Jan 2013 08:57:58 +0100

Dnia 2013-01-30, o godz. 17:20:04
"qwerty" <qwerty01_at_poczta.fm> napisał(a):

> Odpowiedz sobie czemu duże korporacje (microsoft, google, yahoo) nie
> rezygnuje z dysków SCSI czy sata i nie wkłada SSD.

Z dysków SCSI to akurat Google i Yahoo zrezygnowali dość dawno -
oczywiście jeśli chodzi o serwerownie. Natomiast porównanie
przywoływanych firm jest ciut nietrafione bo te firmy wykorzystują
dyski nie w stacjach roboczych jak Ty czy ja. A tam metody uzyskiwania
wydajności są ciut inne. Poza tym wbrew Twemu stwierdzeniu od mniej
więcej roku dostawcy storage-u oferują jako najszybsze rozwiązania
oparte na dyskach SSD. Akurat temu kawałkowi rynku przyglądam się z
ciekawości od dłuższego czasu i przełom nastąpił w okolicach początku
2012 roku - w miejsce własnych modułów keszujących do macierzy zaczęto
oferować produkcyjne rozwiązania oparte na SSD.

Zdrówko