Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Wed, 30 Jan 2013 08:49:00 +0100

Dnia Wed, 30 Jan 2013 01:47:59 +0100, Michal Kawecki napisał(a):

> Mylisz się. HDD się jak najbardziej naprawia.

W warunkach domowych? Jak?

> Poza tym rzadko kiedy
> trafia się taka awaria, przy której nic się z dysku HDD nie udaje
> odzyskać. A ja tutaj niestety z niepokojem obserwuję, że z SSD jest
> inaczej.

Jakie to ma znaczenie? Padniety dysk to sytuacja normalna i przewidywalna,
jak guma w aucie. W obu przypadkach stosuje sie backupy a nie walczy z
odzyskiwaniem, co jest zwykla strata czasu i nie ma zadnej gwarancji
powodzenia. To ze z HDD da sie czasem cos odczytac jest tylko przypadkowa
konsekwencja ich zasady dzialania, a nie zaplanowanym dzialaniem producenta.

--
pozdro
R.e.m.e.K