Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Tue, 29 Jan 2013 21:03:53 +0100

Dnia 2013-01-29 20:48, Użytkownik JDX napisał:

> No nie wiem. Ja jestem przekonany, że teoretycy to właśnie próbują
> udowadniać jakie to SSD są do bani. :-D

Nie muszą.
Przeciwnicy nie twierdzą że dyski SSD sa do bani.
Zwracają grzecznie uwagę że różnica w cenie nie bardzo
jest w typowych zastosowaniach rekompensowana przez szybszy
odczyt danych. I w tym miejscu zwolennicy dostają wściku dupy
podając argumenty w czym im przyśpieszyło. Argumenty niestety
budzące śmiech i politowanie. A może chcesz i ty nas
poprzekonywać że używasz tak dziadowskiego oprogramowania
że zysk przy starcie powtarzany kilka czy kilkanaście razy
dziennie jest wystarczający do wydania kilkuset pln na SSD ?

Pozdrawiam