Re: Problemy z SSD

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Mon, 28 Jan 2013 12:51:27 +0100

On 2013-01-28 09:09, Andrzej Lawa wrote:
[.....]
> Tak z ciekawości: ile już działa, jaki i co na nim masz?
>
> Też się zastanawiam do serwera, żeby w razie restartu szybciej wstawał,
> ale musiałby tak ze dwa lata pochodzić jako źródło systemu (swap, log i
> tmp oczywiście gdzie indziej).
??? A dlaczego miałby w takiej konfiguracji nie popracować przez 2 lata?
Odczyty również zużywają pamięci NAND Flash? :-D Mój Vertex 2 60GB
którego mam od 27 miesięcy wg. SMART przepracował 18121 godzin, zapisał
2,94TB, odczytał 11,81TB i nic nie wskazuje na to, aby miał wkrótce
paść. Używam go w zwykłym PC i jest przeznaczony tylko i wyłącznie pod
dane PostgreSQL-a.