Re: "przerywa" myszka ?

Autor: GAD Zombie <gad_at_USUN.gad.USUN.art.pl>
Data: Mon, 28 Jan 2013 10:41:18 +0100

W dniu 2013-01-28 01:04, BartekK pisze:
> Komputer i5 3750K, płyta GA-H67M-UD2H-B3, 32GB ram, HD5770, win7x64,
> ssd. Nie wiem czy problem softwarowy, czy raczej hard...
>
> Wszystko działa super. Stabilność super, ani razu sie nie zwaliło nic.
> 3Dmark może chodzić w kółko cały dzień. Tylko jedna rzecz się kaszani -
> obsługa myszki, niezależnie od samej myszki - testowałem na kilku
> (wszystkie USB) - microsoft wireless 1000, przewodowa, jakiś noname.
> Objaw jest taki, że klawisze "nie trzymają" - gdy przycisnę lewy (lub
> prawy) klawisz myszy i np usiłuję przesuwać podniesioną ikonkę z
> [...]

Moze masz zainstalowany jakis program, ktory dziala w tle i zabiera
sobie focus co jakis czas czy cos w tym rodzaju? Jesli myszki sa rozne i
dzieje sie to samo, to na pewno kwestia softwarowa.
Sprobuj wylaczyc wszystkie procesy, ktore nie sa potrzebne, zamknij
wszystkie zbedne programy dzialajace w tle i wtedy sprawdz.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/