Re: Jaki serwer?

Autor: <prywatnysebek_at_gmail.com>
Data: Sun, 27 Jan 2013 11:59:33 -0800 (PST)

a czy w ogóle można wyciągać większy transfer niż 60MB/s jeżeli tak, to jak?

> W przypadku tego to bym się zastanowił, czy nie złożyć PC-ta. Cenowo
>
> wyjdzie to samo, ale można mieć lepsze parametry (procek, ram, dyski).

wiem, że za te same pieniądze złoże coś lepszego. ale po wielu latach prac z firmowym sprzętem zapomniałem o tym czym są jego awarie, zwisy czy inne problemy. Naprawdę wole kupić używanego della czy HP-a, bo doświadczam tego na co dzień, że ten sprzęt po prostu działa 24h/dobę.

Wracając jeszcze do pytania, co jest mniej prądożerne używany serwer na rack-u, który hałasuje jak suszarka (będzie zamknięty w szafie - będzie ciszej?) czy ten microserwer?. Aha, czy ilość ramu będzie miała wpływ na ruch?