Re: Wentylator chłodzenia procesora (P4), brak możliwości regulacji obrotów w funkcji temperatury ?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Sun, 27 Jan 2013 09:56:49 +0100

Dnia Sun, 27 Jan 2013 09:24:11 +0100, Jeffrey napisał(a):

> przykręcało
> się to do radiatora proca i wentylator sam się regulował

Tak właśnie. Ja w tym celu wylutowywałem termistor z wiatraczka na CPU
(używałem tylko Arctic Cooling z termistorem) i przedłużałem go kilkoma cm.
przewodu a potem wtykałem między żeberka radiatora lub kleiłem na Distal
gdzieś nisko na radiatorze. No i miałem świetną stabilizację temperatury
procka. Jak proc był w idle to wiatraczek kręcił się ok. 1000 rpm, prawie
niesłyszalnie a w stress przyspieszał do ponad 2000. Temper. się wahała
między 50 a 60 st.

--
Jacek